Showing posts with label skincare. Show all posts
Showing posts with label skincare. Show all posts

Saturday, 27 August 2016

Penjagaan kulit terbaik!!

Assalamualaikum.


Ada tak antara kita ni, yang tidak menggunakan apa-apa sebagai pencuci muka? jarang kan? sebabnya, semua wanita inginkan kulit yang bersih, berseri, mulus, licin dan bebas cela...Tapi yg menjadi masalahnya ialah bila tak jumpa2 pencuci muka yg sesuai.

memang banyak produk pencuci muka kat pasaran sekarang...dari yang brand local ke brand international..dari semurah-murah harga ke semahal-mahalnya...semua ada..jadi sepatutnya takde masalah la kan nak beli yang mana pun, betul tak?

huhu..tak semestinya, kawan-kawan..lambakan produk macam ni lah yang buat kita makin keliru...yang murah tu kenapa murah sangat? ada bahan kimia ke tak? bila pakai kulit muka makin menipis ke? makin teruk ke? makin kering ke? yang mahal tu kenapa pulak? ada berlian ke kat dalam? ke semata sebab brand dan diimport? 

kalau alah membeli menang memakai, takpe jugak kan? tapi kalau tersalah pilih? mulalah naik jerawat lah, jeragat, kulit kusam, masam, buruk dan mcm2. Dah kena pergi buat treatment lagi pulak. Treatment utk kulit muka mahal ooo. Yg kulit muka xde masalah pun dah mahal, lagi2 yg bermasalah. Takkan nak biar je, muka adalah benda pertama yg orang nampak kan. 

So utk mengelakkan para wanita membazir, boleh lah beli sabun muka Marine Essence. Cuma rm120/box. Dalam tu ada 3 ketul sabun muka yg sangat hebat utk mencantikkan kulit muka kita. Seketul tu boleh tahan sampai 1bulan. So rm120 utk 3bulan punya supply. 

Dijamin kulit makin elok, makin cerah dan makin cantik. Tak perlu nak buat treatment yg mahal2 tu dah. Bau pun memang wangi semerbak, bukan jenis bau2 herba bukan2 tu ya. 

Sabun ni siap menang Readers' Choice Award 2015. BEST BEAUTY BAR AWARD :)

So apa tunggu lagi...yang masih lagi mengalami kulit bermasalah tu walaupun dah cuba macam-macam produk, meh la cuba sabun Marine essence yang best ni...

PM je Anis, okay... 013 347 0307.



Friday, 11 July 2014

Marine essence product.

Assalamualaikum...

Selamat berpuasa..Alhamdulillah..hari ni dah hari ke 14 ramadhan.. Sedar tak sedar dh dua minggu kita menjalani ibadah puasa...semoga istiqamah ye, insyaAllah..

Entri kali ni, anis nk share pengalaman anis sendiri pakai produk marine essence..selalu kita dengar yg marine essence beauty bar, org asyik sebut pasal bahagian bawah lengan..sebenarnya, bukan itu saja fungsi sabun hijau yang wangi ni..ade byk lagi manfaatnya..marine essence beauty bar ni..boleh dipakai di muka jugak..selain mencerahkan, parut jerawat dan jeragat pun boleh hilang..whiteheads blackheads pun sama..suami anis pakai kat muka dan Alhamdulillah, mmg parut jerawat kat muka suami makin pudar..kesan regangan masa mengandung pun boleh pudar tau bile guna beauty bar ni..

Selain beauty bar, pada yg suke liquid, boleh guna bodywash..kelebihan marine essence bodywash yg tak ade pada produk lain ialah ia ada garam buluh yg sgt bagus utk kulit..perasan tak kadang2 bile kita garu or scratch kulit kita, kadang2 ade tanda putih kan..?tu maknanye kulit kita tak cukup kelembapan..bila pakai bodywash ni mmg anis perasan, kulit jd sgt lembut and bila scratch, mmg takde langsung kesan putih tu..satu lagi, bile berpeluh,kulit tak melekit, and badan mmg tak berbau.. Since pakai produk marine essence ni, dah tak perlukan dah deodorant..mmg convenient sgt..

Marine essence nourishing shampoo pulak mmg bila anis pakai, rambut dah kurang gugur..pastu mmg sgt lembut dan takde kelemumur..kulit kepala pun tak gatal..rambut pun tak kusut..mcm produk marine essence yg lain, nourishing shampoo ni pun ade garam buluh..so pendek kata, penggunaan garam buluh mmg sgt bagus utk penjagaan muka dan juga rambut..so ape tunggu lagi..kena cuba sekarang, produk marine essence ni..

It is the solutions to many of our skin and hair problems.. :)

Thank you for reading. :)