Monday 2 March 2015

Anakku, Ultraman Kids dan RobocarPoli..

Apabila lama bercuti dan hanya duduk di rumah, memang rutin harian tidak akan dapat lari daripada menonton televisyen..dan sejenisnya Anis, Anis memang suka tonton televisyen..😂😂 Favourite TV shows 👉 Supernatural, The Walking Dead, NCIS, Criminal Minds dan Castle. Sebenarnya banyak lagi, tapi itu lah yang sedang asyik sekarang..

Apapun, nak dijadikan cerita, Anis bukan selalu dapat tengok pun cerita-cerita tu..sebabnya, bila dah ada anak-anak ni, takkanlah diorang nak layan citer pasal pembunuh bersiri yang bunuh orang pastu gantung bawah jambatan,kan? 😅😅 makanya, daripada Criminal Minds dah bertukar jadi Ultraman Kids dan Robocar Poli..

Aqeef dan Aqrabien memang sangat sukalah dengan dua cerita katun ni..mujurlah bila ditonton bersama, memang ada terselit pengajaran yang bermakna dalam cerita-cerita ni macam persahabatan, semangat tolong menolong dan saling menghormati..lagu temanya pun Anis dah sampai hafal siap boleh nyanyi sekali.. 😂😂 

Si Aqeef kalau boleh setiap hari nak pakai baju tidur Ultraman nya ni..

Yang si Aqrabien, kalau boleh masuk dalam TV tu, dia pun nak berlakon sekali dengan Poli dan kawan-kawannya.. 😂😂
 
Lucu melihatkan telatah anak-anak ni..penyeri hidup, kata orang..jadi takpelah kalau ibu tak dapat nak tengok sangat si kacak Dean Supernatural tu..kita layan Amber dan Heli pun comel jugak kan?hehe..

Sekian.

No comments:

Post a Comment