Thursday 23 April 2015

Premium Beautiful dan Berpantang.



Apakah masalah utama wanita selepas melahirkan anak?
Berat badan berlebihan.
Proses berpantang selain untuk memulihkan luka yang dialami ketika bersalin, juga adalah untuk membantu ibu mendapatkan kembali kesihatan yang optimum dan bentuk badan asal sebelum mengandung. Tetapi, bukan semua wanita dapat kembali ramping dalam masa 2 bulan, kan? Lebih-lebih lagi yang memang mempunyai badan agak gempal walaupun tidak mengandung. Jadi apa solusinya? 
Premium Beautiful Corset.

Kenapa? Yang pertama, ia lebih mudah berbanding memakai bengkung tradisional.
Kedua, 


Dengan memakai pb, teknologi FIR memberikan si ibu rawatan bertungku tanpa perlu menggunakan tungku yang perlu dipanaskan ataupun bantuan bidan. Mudah, kan?
Ketiga,

Korset Premium Beautiful adalah breastfeed friendly. Jadi si ibu tidak perlu risau untuk menyusu badan bayi ataupun untuk memerah susu badan sebagai bekalan untuk si manja. Malah ia juga menambahkan susu si ibu kerana teknologi FIR berfungsi melancarkan peredaran darah seterusnya membantu penghasilan susu yang produktif.
Keempat, 


Bagi si ibu yang selalu terlupa untuk menyapu krim untuk menghilangkan stretchmarks, dengan memakai pb, memang sangat membantu. Kesan regangan pun hilang, lemak yang berlebihan pun hilang. Dan yang paling best, premium beautiful korset juga sesuai dan selamat dipakai oleh ibu yang bersalin secara pembedahan.

 
Sebenarnya banyak lagi info dan kebaikan memakai PB. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh pm anis. I am more than willing to share. 0133470307.
Thank you.

No comments:

Post a Comment