Saturday 24 October 2015

Set Kurus yang Bajet!!!

Salam.

Pernah dengar tak pasal set kurus bajet ni? Sini anis explain satu persatu. Namanya memang set kurus, tapi ini bukanlah pil kurus atau ubat kurus ok, ini adalah set supplement yg boleh membantu mengurangkan berat badan dengan sihat. And then dah namanya pun set kurus bajet, so harganya memang harga bajet dan murah je. Untuk siapa set ni? Untuk sesiapa sahaja yg nak kurus dgn sihat :) Ada ke yg nak gemuk? eh. Confirm xde kan. hehe.

set kurus bajet ni mengandungi 3 bahan utama iaitu:-


Mineral Coffee
Garlic Tablet
Bv Alfalfa

Kenapa Set Kurus Bajet = Coffee+Garlic+Alfalfa ?

Ramai wanita ingin mendapatkan bentuk badan yang menarik.Tapi tak semua yang mampu pergi ke London Weight Management , betol kan? hehe. Kita semua tahu betapa pentingnya pemakanan yang seimbang, malangnya ramai antara kita disebabkan sibuk tidak dapat menjaga makan dengan betul.

Jadi, Set Kurus Bajet mampu membantu memberikan kita nutrien yang sepenuhnya disamping membantu proses detoksifikasi(detox). Proses detoks inilah yang akan bantu membuan toksin dan lelemak yang berlebhan dalam badan kita.


Apa tujuan Mineral Coffee?


Bagi penggemar kopi, untuk minum mineral coffee tidak menjadi masalah. Tapi kepada yang alergik atau tidak sukakopi, tahukah anda antara testimoni mineral coffee kami ialah, tiada side effects seperti, migrain, pening, atau lain-lain apabila minum mineral coffee ini?

Ini kerana , mineral coffee kami, mengandungi garam buluh yang mengandungi kandungan mineral yang sangat tinggi dan diperlukan oleh badan.

Apa fungsi Garlic (Bawang Putih)?


Google sahaja garlic, kita boleh jumpa banyak website yang menceritakan tentang kebaikan Garlic yang telah diamalkan turun-temurun oleh pelbagai budaya & bangsa.

Antara kebaikannya, ialah menurunkan kadar KOLESTEROL and mengurangkan angin dalam badan..

Apa pula fungsi Alfalfa?


pula dikenali pula sebagai Raja segala sayur, dimana satu sudu teh alfalfa dikatakan sama seperti memakan SATU KILOGRAM sayur. Ditambah pula Alfalfa dalam Set Kurus Bajet dilengkapi tenaga Bio-Velocity iaitu tenaga cahaya sinaran matahari memberikan kita nutrien & tenaga untuk sepanjang hari!

Betul ke Set Kurus Bajet boleh kuruskan badan?

Insya-Allah dengan pengambilan yang konsisten & displin memang boleh membantu. Tak percaya? Jom lihat testimoni-testimoni kami yang terkini dengan Search #setkurusbajet di Instagram.

Kami antara kumpulan yang mengamalkan set kurus bajet dengan menunjukkan proven results.

Antara yang berjaya kami kongsikan disini:-


Berapa harga Set Kurus Bajet?

Namanya pun bajet, haruslah Murah and berbaloi .
Starting February , RM400 untuk 3 bulan. RM180 untuk 1 sebulan . Mana jimat ? 3 bulan bukan.hehhe.

Siapa yang sudi nak turunkan berat badan ? anis sudi berkongsi tips. If nak COD di sekitar rawang, Selayang, Bukit Beruntung dan Kuala Kubu Bharu..boleh WA anis ye 013-3470307

Kalau nak jana pendapatan sampingan dgn Set Kurus Bajet ni pun boleh . Modal Serendah RM500, tapi anda akan dapat keuntungan + income = RM5000 dalam masa 3 bulan. besttttt!! Jom sama2 kite berkongsi rahsia & rezeki ...














No comments:

Post a Comment