Showing posts with label awardceremony. Show all posts
Showing posts with label awardceremony. Show all posts

Sunday, 30 March 2014

Anugerah SM & SSM (Part 2)

Assalamualaikum..and hi...

Lamanya anis tak update blog..banyak kekangan..but..adakah itu boleh dijadikan alasan..?hehe nak berjaya kena berhenti bagi alasan,kan..so, my bad..salah sendiri..
anyway, as promised (to myself, actually) hehe..this is the second part of the award ceremony..

When i arrived. dah nampak dah kelibat penerima anugerah dan glampreneurs yang lain dan suasana sangat meriah..dengan warna tema official merah hitam..walaupun ada yang mengenakan warna lain, tapi busanadan pakaian yang dipakai semua cantik-cantik..wajah semua ceria-ceria..

Anis datang ke ceremony ni untuk meraikan leader anis terima award as SSM..Alhamdulillah, beliau sebenarnya bakal DSM dah pun..rezeki Allah beri kan..Insya allah lepas ni anis nk ikut jejak langkah beliau..memang anugerah SM & SSM ni betul2 memberi motivasi untuk kita usaha lebih..siapa yang tak suke bile dihargai kan..itulah kelebihan company Hai-O..sangat menghargai usahawan-usahawan yang bernaung bawahnya..

sambil tunggu ceremony bermula, biasala..amik gambar..beramah mesra sesama glampreneurs yang mana semua sangat ramah dan mesra..tak ade yang sombong pun..tak kira lah dah berada di pangkat mana...yang paling buatkan anis rasa sangat best adalah bila mentor kami CDM Hanis Haizi dan CDM Razali Zain actually prepare bouquets of flowers untuk protege-protege mereka yang naik ke pentas...the flowers were beautiful!!! memang rasa macam..wau...mentor bagi bunga....bestnya....and siap tunggu lagi kat bawah pentas untuk bergambar...it was like when your teacher suddenly give you a standing ovation for doing well..ha macam tu lah rasenye..hehe.. 

so, to conclude..memang anis rasa sangat bersyukur sebab diberi peluang untuk menceburi sesuatu yang anis tak pernah fikir untuk cuba..anis paling tak confident untuk berbisnes dulu..takut rugi...malu..segan..semua ada..tapi bile jumpa CDM Hanis and join Glampreneurs, rasa tu semua beransur-ansur hilang...kite kena yakin dengan diri sendiri..potensi diri kena unleash..InsyaAllah, niat baik, Allah akan tolong...

till the next post..
thank you for reading..

Sunday, 16 March 2014

Anugerah SM & SSM 2014 (part 1)

Assalamualaikum...hi..;)

As i am writing this, i am in Dewan Wawasan,Menara PGRM for a spectacular event, Majlis Penganugerahan SM (Sales Manager) & SSM (Senior Sales Manager) Hai-O Marketing Sdn Bhd..

This event is to acknowledge the distributors of Hai-O Marketing who has achieved the targeted PV and earned the title SM and SSM..

Today,i am here to celebrate the achievement of my leader and insyaAllah,my turn will come next..(sape suh join lambat kan..kena la tunggu next majlis pulak..hehe)..anyway, can't wait ;)

As the company really appreciates its distributors, this reward really motivates me to achieve my dreams..

am out of words to describe the feelings..let pictures tell you the story..