Showing posts with label premiumbeautifulcorset. Show all posts
Showing posts with label premiumbeautifulcorset. Show all posts

Monday, 30 November 2015

READER'S CHOICE AWARDS 2015.

Assalamualaikum...

lama anis tak update blog..kursus 12 hari, jadual sangat pack..hewhew..anyway, YAY!! the result of the READER'S CHOICE AWARDS 2015 dah diumumkan!! As expected, banyak Produk Terhangat Hai O menerima anugerah as THE BEST PRODUCT!!! Sebenarnya takde lah nak surprise sangat, sbb produk Hai O memang semua best2!! and with the recognition from such awards, it definitely boosts the confidence of all our customers worldwide.

Anis share sikit gambar produk2 tu ea!! kalau nak cuba, boleh pm anis okay? 0133470307


Friday, 30 October 2015

Pakai Premium Beautiful dapat apa?

Pakai Premium Beautiful dapat apa?

Soalan yang selalu orang tanya.

Anis share satu gambar ni, okay?


Sekarang, apa yang kita TIDAK DAPAT dengan memakai Premium Beautiful?

Oh ye. Duit pun kita dapat tau. hehe.

Thursday, 24 April 2014

Selangkah ke hadapan..

Assalamualaikum.. :)

Alhamdulillah..dah sebulan anis berkecimpung dalam GLAM (green leaders academy malaysia), dan bisnes semakin hari semakin menyeronokkan...
Kenapa anis ckp menyeronokkan? Sbb..mmg anis rasa seronok bile buat bisnes dgn GLAM..kalau dulu hari2 hanya rutin biasa..pegi keje,balik keje,penat,tido..sekarang hidup anis berubah..walaupun masih bekerja,sekarang hari menjadi lebih ceria..sbb finally i do something that i enjoy..bukan nk ckp teaching is no longer fun; anis rasa keje anis makin fun sbb anis happy...ha..mcm tu lah yg anis rs..
So Alhamdulillah...group anispun dah berkembang...i have been able to share this opportunity with 6 amazing people...insyaAllah,in the next post anis akan citer sedikit sebanyak pasal mereka ye.. :)
Oh..Alhamdulillah..
Bonus pun dah masuk..dan mmg rezeki Allah yang bagi..anis sgt brsyukur..produk mmg sgt mudah terjual..sabun marine essence,mineral coffee,pelapik tilam bvsm,premium beautiful corset,bbplus kolagen..Alhamdulillah..
So to anyone out there...jom join GLAM...make your dreams come true...
Till my next post...

Assalamualaikum...

Sunday, 16 March 2014

Anugerah SM & SSM 2014 (part 1)

Assalamualaikum...hi..;)

As i am writing this, i am in Dewan Wawasan,Menara PGRM for a spectacular event, Majlis Penganugerahan SM (Sales Manager) & SSM (Senior Sales Manager) Hai-O Marketing Sdn Bhd..

This event is to acknowledge the distributors of Hai-O Marketing who has achieved the targeted PV and earned the title SM and SSM..

Today,i am here to celebrate the achievement of my leader and insyaAllah,my turn will come next..(sape suh join lambat kan..kena la tunggu next majlis pulak..hehe)..anyway, can't wait ;)

As the company really appreciates its distributors, this reward really motivates me to achieve my dreams..

am out of words to describe the feelings..let pictures tell you the story..

Tuesday, 4 March 2014

Premium Beautiful (Part 2)

Assalamualaikum...and hi, again.. :)

So..What makes Premium Beautiful corset unique and effective?

Well, Premium Beautiful corset is the No. 1 Health Corset in Malaysia which is embedded with F.I.R technology mainly to improve blood circulation. It has helped thousands of Malaysian women rediscover their beauty, restore their confidence and become healthier in the process.


 The Premium Beautiful corset is divided into 3 main pieces ; Long / Short bra, Waist Nipper and Long Girdle.



Some features are:

* Design in mind for 70% health & 30% beauty
* Helps to improve blood circulation and metabolism including shaping the body
* Comes with warranty!
* Comfortable and easy to wear
* Embedded with Far Infrared Rays technology (F.I.R)
* Recommended by American Chiropratic Association

F.I.R - Far Infrared Rays, what is it?

Far Infrared Ray is one of the energy wave that is contained in Sunlight. Unlike that of Ultraviolet & Microwaves which is harmful, F.I.R has positive effect and is proven to be beneficial to humans. F.I.R is widely accepted as alternative therapy for various diseases.

Should I wear it?

The Corset has actually been around for centuries as a proven method to help shape women's body to be more attractive and sexy. Premium Beautiful corset which includes F.I.R creates a complete synergy which helps to shape the women's body, assists in reducing & maintaining a healthy weight, in addition to improving blood circulation and increase metabolism. So yes, I don't see a reason as to why you should not wear it. I wear it too :)

Premium Beautiful corset is perfect:-

+ For post-delivery or during confinement
+ For your wedding day outfit
+ For back-pain & slip disc patients
+ Helps with cyst/fibroid patients
+ Used by Asthma patients and helps to alleviate asthma attacks
+ Reduces post-delivery stretch marks
+ Increases and improves firmness of the breast & buttocks

There is a special offer where you can get rebate when u buy 2 sets of Premium Beautiful now. Grab it before it lasts.


Contact Me today! 

013-347 0307 (anis)

Premium Beautiful corset (Part One)

Assalamualaikum...Hi.. ;)

How are you..? sihat ker?hopefully sihat la ye..
emm...arini anis nak post pasal produk2 berkualiti yang membuatkan anis nak join business ni..I shall start with the most famous product..Premium Beautiful corset..
Before that, this is the reason why women must choose and use Premium Beautiful corset.



See? If you compare all that, Premium Beautiful corset actually saves time, money, and even produces excellent result! 

Let us compare wearing Premium Beautiful corset and jogging, for instance..Jogging is the best exercise that use all of our muscle present in our body. However, 1/2 hour jog can only burn 350 calories, whereas  with Premium Beautiful corset, it will burn 900 calories in one hour! 

In other words, jogging acquire a lot of time and burn only little calories..plus, ade mase ker nak jog hari-hari...?hehe...kan kan kan..dengan Premium Beautiful ni jugak, kita boleh burn calories all day and still manage to settle all work...sambil makan, sambil menaip, sambil drive, sambil bergossip (ehem,hahaha), even sambil tidur sebab we wear it all the time..kan convenient tu...hehe

In addition, wearing Premium Beautiful corset also means no more extreme diet or diet pills...

So...
Live healthy and pretty, only using Premium Beautiful corset :)

Contact me for more details, k..

Thursday, 27 February 2014

Not just about money...

Assalamualaikum...hi :)

Pernah tengok citer hindustan tajuk 'Hum Saath saath Hain', tak? (hehe...ye, anis peminat citer hindustan..lalala).. ok, kalau tak pernah, gambar citer tu anis ade attach kat sini..hehe.

ok..dalam citer ni..ade satu dialog yang anis ingat sampai sekarang.."The family that eats together, stays together"..haa..sbb citer ni pasal family..so memang they believe by being together, working together, will be strong together...

so ape yang sebenarnye anis nak cakap ni..haa...sebenarnye..anis nak citer pasal online business yang anis join ni lah...basically, anis is a member of GLAM (Green Leaders Academy Malaysia), founded by Hanis Haizi..kalau kite google Hanis Haizi, kite akan jumpe banyak artikel pasal beliau dan cerita2 kejayaan yang beliau dah capai..to sum up, Hanis Haizi is among the earliest online business entrepreneur yang sangat2 berjaya..and most important, she is very modest and the best role-model a.k.a mentor ever..

being a GLAMpreneur, among the things that we are taught, this business is about teamwork and working together..United We Stand, Divided We Fall..tak boleh pentingkan diri, hati mesti bersih, dan yang paling penting ikhlas dalam melakukan semua perkara...ha..kat sinilah ade kaitan dengan citer hindustan yang anis cakap awal2 tadi tu..(haha..lawak la pulak)..

apepun..bukti yang GLAM memang mementingkan kerja berkumpulan dan Hanis Haizi adalah mentor yang sangat mengambil berat akan protegenye...anis dapat jumpe Hanis face to face, even before anis bersetuju pun untuk join the business..Hanis sanggup datang ke Rawang untuk berkongsi pengalaman hidup beliau, dan komitmen yang beliau tunjukkan untuk support leader anis iaitu Noly, itu yang sangat buat anis kagum...

Who said business is only about making money...?kalau itu sahaja motifnye, takkan Rasulullah SAW menggalakkan kite berniaga, kan..mesti ade hikmah lain..so ape yang anis nampak, dari contoh yang GLAM dah tunjukkan...business is about helping people, achieving dreams and most importantly sharing happiness...

so, apa lagi...best sangat jadi a part of GLAMpreneur ni...jomlah join anis skali...mana tau, rezeki Allah bagi, kite boleh gi freetrip ke Shanghai sesama... ;)

Thank you for reading..

Salam.