Monday, 30 November 2015
READER'S CHOICE AWARDS 2015.
lama anis tak update blog..kursus 12 hari, jadual sangat pack..hewhew..anyway, YAY!! the result of the READER'S CHOICE AWARDS 2015 dah diumumkan!! As expected, banyak Produk Terhangat Hai O menerima anugerah as THE BEST PRODUCT!!! Sebenarnya takde lah nak surprise sangat, sbb produk Hai O memang semua best2!! and with the recognition from such awards, it definitely boosts the confidence of all our customers worldwide.
Anis share sikit gambar produk2 tu ea!! kalau nak cuba, boleh pm anis okay? 0133470307
Friday, 30 October 2015
Pakai Premium Beautiful dapat apa?
Soalan yang selalu orang tanya.
Anis share satu gambar ni, okay?
Sekarang, apa yang kita TIDAK DAPAT dengan memakai Premium Beautiful?
Oh ye. Duit pun kita dapat tau. hehe.
Thursday, 24 April 2014
Selangkah ke hadapan..
Assalamualaikum.. :)
Alhamdulillah..dah sebulan anis berkecimpung dalam GLAM (green leaders academy malaysia), dan bisnes semakin hari semakin menyeronokkan...
Kenapa anis ckp menyeronokkan? Sbb..mmg anis rasa seronok bile buat bisnes dgn GLAM..kalau dulu hari2 hanya rutin biasa..pegi keje,balik keje,penat,tido..sekarang hidup anis berubah..walaupun masih bekerja,sekarang hari menjadi lebih ceria..sbb finally i do something that i enjoy..bukan nk ckp teaching is no longer fun; anis rasa keje anis makin fun sbb anis happy...ha..mcm tu lah yg anis rs..
So Alhamdulillah...group anispun dah berkembang...i have been able to share this opportunity with 6 amazing people...insyaAllah,in the next post anis akan citer sedikit sebanyak pasal mereka ye.. :)
Oh..Alhamdulillah..
Bonus pun dah masuk..dan mmg rezeki Allah yang bagi..anis sgt brsyukur..produk mmg sgt mudah terjual..sabun marine essence,mineral coffee,pelapik tilam bvsm,premium beautiful corset,bbplus kolagen..Alhamdulillah..
So to anyone out there...jom join GLAM...make your dreams come true...
Till my next post...
Assalamualaikum...
Sunday, 16 March 2014
Anugerah SM & SSM 2014 (part 1)
Assalamualaikum...hi..;)
As i am writing this, i am in Dewan Wawasan,Menara PGRM for a spectacular event, Majlis Penganugerahan SM (Sales Manager) & SSM (Senior Sales Manager) Hai-O Marketing Sdn Bhd..
This event is to acknowledge the distributors of Hai-O Marketing who has achieved the targeted PV and earned the title SM and SSM..
Today,i am here to celebrate the achievement of my leader and insyaAllah,my turn will come next..(sape suh join lambat kan..kena la tunggu next majlis pulak..hehe)..anyway, can't wait ;)
As the company really appreciates its distributors, this reward really motivates me to achieve my dreams..
am out of words to describe the feelings..let pictures tell you the story..
Tuesday, 4 March 2014
Premium Beautiful (Part 2)
Premium Beautiful corset (Part One)
Thursday, 27 February 2014
Not just about money...
Assalamualaikum...hi :)
Pernah tengok citer hindustan tajuk 'Hum Saath saath Hain', tak? (hehe...ye, anis peminat citer hindustan..lalala).. ok, kalau tak pernah, gambar citer tu anis ade attach kat sini..hehe.
ok..dalam citer ni..ade satu dialog yang anis ingat sampai sekarang.."The family that eats together, stays together"..haa..sbb citer ni pasal family..so memang they believe by being together, working together, will be strong together...
so ape yang sebenarnye anis nak cakap ni..haa...sebenarnye..anis nak citer pasal online business yang anis join ni lah...basically, anis is a member of GLAM (Green Leaders Academy Malaysia), founded by Hanis Haizi..kalau kite google Hanis Haizi, kite akan jumpe banyak artikel pasal beliau dan cerita2 kejayaan yang beliau dah capai..to sum up, Hanis Haizi is among the earliest online business entrepreneur yang sangat2 berjaya..and most important, she is very modest and the best role-model a.k.a mentor ever..
being a GLAMpreneur, among the things that we are taught, this business is about teamwork and working together..United We Stand, Divided We Fall..tak boleh pentingkan diri, hati mesti bersih, dan yang paling penting ikhlas dalam melakukan semua perkara...ha..kat sinilah ade kaitan dengan citer hindustan yang anis cakap awal2 tadi tu..(haha..lawak la pulak)..
apepun..bukti yang GLAM memang mementingkan kerja berkumpulan dan Hanis Haizi adalah mentor yang sangat mengambil berat akan protegenye...anis dapat jumpe Hanis face to face, even before anis bersetuju pun untuk join the business..Hanis sanggup datang ke Rawang untuk berkongsi pengalaman hidup beliau, dan komitmen yang beliau tunjukkan untuk support leader anis iaitu Noly, itu yang sangat buat anis kagum...
Who said business is only about making money...?kalau itu sahaja motifnye, takkan Rasulullah SAW menggalakkan kite berniaga, kan..mesti ade hikmah lain..so ape yang anis nampak, dari contoh yang GLAM dah tunjukkan...business is about helping people, achieving dreams and most importantly sharing happiness...
so, apa lagi...best sangat jadi a part of GLAMpreneur ni...jomlah join anis skali...mana tau, rezeki Allah bagi, kite boleh gi freetrip ke Shanghai sesama... ;)
Thank you for reading..
Salam.












