Apa yang perlu kita ada untuk mula berniaga?
Modal?
Produk?
Lokasi?
Sebenarnya, yang paling penting sekali, nak berniaga, kita mesti ada ilmu. Sebab tu best bile berniaga dengan GLAM. Segalanya diajar, dari A sampai Z. Dari nak jumpa client, tatatertib dengan client, info tentang product semua akan diajar.
Sabtu lalu, aura untuk GLAM training lain macam bestnya! Seorang speaker dari Pantai Timur (DDM Fatin), seorang speaker lg dari Utara (DDM Yong).
Kelas dimulakan dgn Slot tentang BIOSELEZA FEMININE PAD. Bila tengok demo ni, dah tak pandang Pad recycle paper kat luar sana. Bio seleza mempunyai daya serapan yang terbaik. Tak mudah bocor, daya penyerapan udara pun memang terbaik.
kemudian ,slot DDM Yong. Kali ni diajar pula 3S secara practical. Besttt gila! ramai business partner baru dapat tahu secara terperinci cara2 Selling, Sponsoring dan Servicing client masing2.
Akhir sekali, haruslah amik gambar reramai kan..hehe
After class habis, memang wajib restock barang...mudah je bisnes ni..tingkat atas kelas, tingkat bawah stokis..takyah pening-pening!!!
Showing posts with label business women. Show all posts
Showing posts with label business women. Show all posts
Friday, 30 October 2015
Meeting Hanis Haizi..
it was one of the most memorable coffee sessions I have ever had...
"We must find time to stop and thank the people who make a difference in our lives" - John F Kennedy.
Thank you, Mentor.
"We must find time to stop and thank the people who make a difference in our lives" - John F Kennedy.
Thank you, Mentor.
Sunday, 9 November 2014
Harga Bio Seleza Feminine Pad
Assalamualaikum…
;)
This is
the price list of Bio Seleza product.
Bio
Seleza consists of 3 boxes
1)
Mix Box
60
pantiliner
20 day save
10 night
save
8 extra
long
RM 131
2) Day
Save (60 pieces)
RM128
3)Pantiliner
(180 pieces)
RM138
Current
promo buy 6 box (4 Mix, 1 Day save, 1 Pantiliner) get 1 Box Mix Bio Seleza free!!
How to
Order?
Labels:
aniesyazwani,
bioseleza,
biovelocity,
business women,
femininepad,
haid,
hanishaiziprotege,
keputihan,
kitaranhaid,
mother,
online shopping,
padwanita,
sakitpuan,
sanitarypad,
senggugut,
tualawanita,
wanita
Saturday, 19 July 2014
Glam: Majlis Berbuka Puasa
Assalamualaikum..
Salam Ramadhan..
Alang-alang mata tak mengantuk ni,kite update blog la kan :)
Last two weeks, 12 julai 2014, ada majlis berbuka puasa bersama Glampreneurs di JW Marriott Hotel, Bukit Bintang, Kuala Lumpur..
Seronok sangat..selain dpt berbuka puasa dengan suami dan anak-anak, dapat bersua muka dengan mentor CDM Hanis Haizi dan rakan-rakan Glam yang lain..
Bertukar cerita dan merapatkan silaturrahim..
Yup, di Glam, kami berkongsi hampir semua..ilmu perniagaan dan happy moments together mcm berbuka puasa dan for sure, pasni insyaAllah ada majlis menyambut Syawal bersama..
We are like family.
Let the pictures describe everything :)














