Showing posts with label bioseleza. Show all posts
Showing posts with label bioseleza. Show all posts

Friday, 26 August 2016

Pad Bioseleza dan keistimewaannya..

Kenapa kena bertukar ke pad Bioseleza?
Apa yang tak kena dengan pad biasa yang lain?
Pad biasa yang lain murah, kenapa perlu membazir wang pakai yang mahal mcm Bioseleza ni?

Ini antara soalan-soalan yang selalu Anis dapat bila Anis promote pad Bioseleza ni...takpelah, semua persoalan tu ada jawapannya..Anis jawab satu-satu, okay? hee..

ok, first..kenapa kena bertukar ke pad Bioseleza?
Jawapannya sebab Pad ni special..Bioseleza sangat SELESA dan dibuat dari bahan berkualiti tinggi dengan 9 LAPISAN..NIPIS tapi ada 9 lapisan..terbaik kan? sebab tu, pad ni sangat tahan serap. Kalau korang tengok sendiri macamana Bioseleza menyerap cecair, memang takkan pandang dah pad biasa yang lain yang asyik bocor memanjang tu..

Pad Bioseleza ini juga telah disaring dengan pelbagai ujian bagi memastikan ianya adalah satu-satunya pad kesihatan yang memberikan jaminan kering, bersih dan selamat untuk aset wanita. oh ye, kenapa special? Sebab bahan yang digunakan BUKAN dari barangan pakai buang, BUKAN dari bahan high chemical, BUKAN dari fabrik sebarangan, dan BUKAN menggunakan gam industri, tapi gam makanan.. yang mana, ini menjawab soalan yang kedua...Apa yang tak kena dengan pad biasa yang lain?

Pad biasa yang lain menggunakan bahan kimia, ada DIOXIN yang menyebabkan KANSER, dan fabriknya adalah recycled paper yang dibleach...sebab tu lah, harganya murah...Pad biasa hanya untuk dipakai buang dan langsung tidak menitikberatkan kesihatan, BAHKAN MEMBAHAYAKAN!!!bayangkan kita memakai sesuatu yang membahayakan berjam-jam...huhuhuhu...selalu Anis tekankan..dekat muka, kita sanggup berhabis duit nak kulit mulus, putih, bebas jerawat, tapi aset penting kita yang lagi satu ni, kenapa kita biarkan hanya dengan yang murah dan membahayakan?

Satu lagi, Bioseleza mengandungi 4 formula hebat iaitu jalur teras yang mengandungi :
1. BIOVELOCITY
2. NANO SILVER
3. ION NEGATIF
4. FIR atau Sinar Infra Merah

Kuasa pensterilan Bioseleza juga mampu membunuh 99% bakteria yang suka berumah pada sistem pembiakan wanita yang mana ia MENGHAPUSKAN BAU dan MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH supaya lancar...jadinya, tiada lagi SENGGUGUT atau CRAMP masa datang haid. kan bagus tu?

Secara kesimpulannya, CIRI-CIRI UTAMA BIOSELEZA adalah:

1) tiada bau yang tidak menyenangkan kerana ada fungsi nyahbau
2) lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan yang hebat
3) mengawal kebocoran
4) tiada lagi masalah keputihan
5) tiada masalah haid tak stabil
6) tiada masalah vagina gatal dan berbau
7) mengatasi masalah hormon tak stabil
8) menyelesaikan masalah pening dan kurang tenaga ketika haid

Pendek kata, segala persoalan di atas telah terjawab, dan anda buatlah pilihan...jom bertukar ke Pad Bioseleza...

Boleh Whatsapp Anis 0133470307 dan Anis akan bagi special price!!






Monday, 30 November 2015

READER'S CHOICE AWARDS 2015.

Assalamualaikum...

lama anis tak update blog..kursus 12 hari, jadual sangat pack..hewhew..anyway, YAY!! the result of the READER'S CHOICE AWARDS 2015 dah diumumkan!! As expected, banyak Produk Terhangat Hai O menerima anugerah as THE BEST PRODUCT!!! Sebenarnya takde lah nak surprise sangat, sbb produk Hai O memang semua best2!! and with the recognition from such awards, it definitely boosts the confidence of all our customers worldwide.

Anis share sikit gambar produk2 tu ea!! kalau nak cuba, boleh pm anis okay? 0133470307


Thursday, 23 April 2015

BioSeleza.

Hi ladies.
Ever heard of Bioseleza Sanitary Pad?
Here are some facts.
                                      


What makes this feminine pad so special?







There are four variants of Bioseleza: 1) Pantyliner 2) Daysafe 3)Nightsafe and 4) Nightsafe (Extra Long). All these four variants are included in the Mixed Box. However, the variants are also sold separately. We have Pantyliner Box, Daysafe Box and Nightsafe Box.

The price is as below:
1) Mixed Box: RM 142
2) Pantyliner Box: RM 150
3) Daysafe Box: RM 139
4) Nightsafe Box: RM 139

Special price awaits if you become a member or our agent.
PM me now: Anis (0133470307).
Thanks.

Monday, 30 March 2015

Bioseleza feminine pad.

Assalamualaikum..arini anis nak share pasal kebaikan bioseleza..tapi instead of anis tulis panjang-panjang, anis just share je all the positive feedback yang client dah bagi sejak guna pad bioseleza ni..so let the product speaks for itself..haha..walaupun sebenarnya orang jugak yang cakap..produk ni mana ade mulut, ye dak? Hehe..ok so here i go..






Kalau nak tau lebih lanjut, boleh je WA anis..sharing is caring..ada lagi testimoni yang anis sharekan di instagram anis @aniesyaz_wani ☺️.. Feel free to check it out, ye..
Terima kasih!!! 




Thursday, 26 February 2015

Bioseleza Promo!!

Assalamualaikum..
Hari ni Anis nak share pasal promosi terbaru BioSeleza, barang yang sentiasa menjadi keperluan setiap wanita setiap bulan.. 👍👍☺️☺️

Promosi kali ni best tau..sebab beli 6, free 1 dan kali ni, boleh pilih apa yang kita nak..pastu siap dapat free gift lagi..produk Cozuma...mmg best..


BioSeleza ni sesuai untuk setiap peringkat umur..remaja, dewasa, dah berkahwin, bujang, wanita hamil dan wanita dalam pantang..

Untuk daily use, boleh pakai BioSeleza Pantiliner..untuk masa haid boleh pakai BioSeleza DaySafe dgn BioSeleza Nightsafe..untuk heavyflow dan untuk wanita sedang berpantang,ada BioSeleza NightSafe Extra..ada banyak pilihan dan yang penting,dgn teknologi BioVelocity yang ada dalam BioSeleza,ia menjaga kesihatan dan kebersihan Miss V kita.. 

Ada yang kata,mahal lah..sebenarnya betul ke mahal?kebanyakan Pad yang ada di pasaran,diperbuat daripada recycled paper dan ada bahan-bahan yang berbahaya macam Dioxin..untuk muka dan badan,kite boleh belanjakan banyak duit untuk make sure cantik dan sihat,kenapa tidak untuk kesihatan Miss V jugak, kan..? BioSeleza menggunakan kapas yang berkualiti tinggi dan tidak tebal,tetapi tidak bocor..bagus kan? 👌👌


Banyak lagi keistimewaan BioSeleza Feminine Pad ni..nak tau lebih lanjut, boleh contact anis ye.. 0133470307 ..

Thank you.. ☺️☺️


Sunday, 9 November 2014

Harga Bio Seleza Feminine Pad

Assalamualaikum… ;)

This is the price list of Bio Seleza product.

Bio Seleza consists of 3 boxes

1)   Mix Box 

60 pantiliner
20 day save
10 night save
8 extra long
RM 131

2) Day Save (60 pieces)
RM128

3)Pantiliner (180 pieces)
RM138

Current promo buy 6 box (4 Mix, 1 Day save, 1 Pantiliner) get 1 Box Mix Bio Seleza free!!


How to Order?