Friday 26 August 2016

Pad Bioseleza dan keistimewaannya..

Kenapa kena bertukar ke pad Bioseleza?
Apa yang tak kena dengan pad biasa yang lain?
Pad biasa yang lain murah, kenapa perlu membazir wang pakai yang mahal mcm Bioseleza ni?

Ini antara soalan-soalan yang selalu Anis dapat bila Anis promote pad Bioseleza ni...takpelah, semua persoalan tu ada jawapannya..Anis jawab satu-satu, okay? hee..

ok, first..kenapa kena bertukar ke pad Bioseleza?
Jawapannya sebab Pad ni special..Bioseleza sangat SELESA dan dibuat dari bahan berkualiti tinggi dengan 9 LAPISAN..NIPIS tapi ada 9 lapisan..terbaik kan? sebab tu, pad ni sangat tahan serap. Kalau korang tengok sendiri macamana Bioseleza menyerap cecair, memang takkan pandang dah pad biasa yang lain yang asyik bocor memanjang tu..

Pad Bioseleza ini juga telah disaring dengan pelbagai ujian bagi memastikan ianya adalah satu-satunya pad kesihatan yang memberikan jaminan kering, bersih dan selamat untuk aset wanita. oh ye, kenapa special? Sebab bahan yang digunakan BUKAN dari barangan pakai buang, BUKAN dari bahan high chemical, BUKAN dari fabrik sebarangan, dan BUKAN menggunakan gam industri, tapi gam makanan.. yang mana, ini menjawab soalan yang kedua...Apa yang tak kena dengan pad biasa yang lain?

Pad biasa yang lain menggunakan bahan kimia, ada DIOXIN yang menyebabkan KANSER, dan fabriknya adalah recycled paper yang dibleach...sebab tu lah, harganya murah...Pad biasa hanya untuk dipakai buang dan langsung tidak menitikberatkan kesihatan, BAHKAN MEMBAHAYAKAN!!!bayangkan kita memakai sesuatu yang membahayakan berjam-jam...huhuhuhu...selalu Anis tekankan..dekat muka, kita sanggup berhabis duit nak kulit mulus, putih, bebas jerawat, tapi aset penting kita yang lagi satu ni, kenapa kita biarkan hanya dengan yang murah dan membahayakan?

Satu lagi, Bioseleza mengandungi 4 formula hebat iaitu jalur teras yang mengandungi :
1. BIOVELOCITY
2. NANO SILVER
3. ION NEGATIF
4. FIR atau Sinar Infra Merah

Kuasa pensterilan Bioseleza juga mampu membunuh 99% bakteria yang suka berumah pada sistem pembiakan wanita yang mana ia MENGHAPUSKAN BAU dan MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH supaya lancar...jadinya, tiada lagi SENGGUGUT atau CRAMP masa datang haid. kan bagus tu?

Secara kesimpulannya, CIRI-CIRI UTAMA BIOSELEZA adalah:

1) tiada bau yang tidak menyenangkan kerana ada fungsi nyahbau
2) lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan yang hebat
3) mengawal kebocoran
4) tiada lagi masalah keputihan
5) tiada masalah haid tak stabil
6) tiada masalah vagina gatal dan berbau
7) mengatasi masalah hormon tak stabil
8) menyelesaikan masalah pening dan kurang tenaga ketika haid

Pendek kata, segala persoalan di atas telah terjawab, dan anda buatlah pilihan...jom bertukar ke Pad Bioseleza...

Boleh Whatsapp Anis 0133470307 dan Anis akan bagi special price!!






No comments:

Post a Comment