Showing posts with label bisnes online. Show all posts
Showing posts with label bisnes online. Show all posts

Friday, 14 April 2017

Min Kaffe dan Garlic tablet.

Pernah dengar Set Kurus Bajet atau Set Perut Kempis? Yup, sebenarnya Min Kaffe + Garlic tablet ni memang famous dengan nama Set Kurus Bajet atau Set Perut Kempis. Kalau kat IG, boleh search hashtag #Setkurusbajet atau #setperutkempis. Meriah dengan testimoni. Viral sangat.

So apa yang special sangat dengan Set Kurus Bajet ni?

Kombinasi Kopi Tanpa Gula diperkaya dengan Garam Buluh Korea dengan Kebaikan Bawang Putih yang memang power buang angin dan lancarkan sistem perkumuhan. Ramai dah yang cuba amalkan dan dapat hasil yang terbaik!

Dah macam-macam Testimoni keluar lepas customer amalkan Set Kurus Bajet (Min Kaffe dan Garlic tablet) ni. Nak cerita satu-satu panjang, jadi biar gambar sahaja yang berbicara. 
















Harga Official Pasaran bagi sekotak Min Kaffe ialah
RM33 (Semenanjung)
RM35 (Sabah, Sarawak)

Harga Official Pasaran bagi sekotak Garlic Tablet ialah
RM44 (Semenanjung)
RM46 (Sabah, Sarawak)

Untuk pembelian 6 Set Kurus Bajet dan ke atas, layak dapat harga borong.

Untuk Harga Istimewa KHAS untuk blog reader Anis, boleh Whatsapp “Set Kurus Bajet” dan hantar ke nombor 0133470307.

Kami dah jual Set Kurus Bajet / Set Perut Kempis ni kat seluruh Malaysia dan juga antarabangsa hingga Singapura dan Brunei.

Jom order sekarang!!!! 



Tuesday, 25 October 2016

eziproject. bisnes semudah abc.

EZIPROJECT - BISNES SEMUDAH ABC

Projek terbaru, plan niaga yang sangat mudah dan sesuai untuk semua golongan. Dari pelajar ke suri rumah ke cikgu ke jurutera. Semua mampu buat.


Modal kecil, bonus besar. Modal RM200, bonus dalam masa 3 bulan at least boleh berganda hingga RM10,000.

Ini business secara berjemaah ya sahabat sekalian, bukan skim cepat kaya tau . Kalau skim cepat kaya , business and company tak akan tahan lama. Jadi tak boleh expect labur rm200, tapi tak nak buat apa, duit tu boleh berganda. Tak jadi mcm tu.. 

So, nak tengok senang ke tak senang #eziproject ni, inilah hasil testimoni terkini..

- 1 hari, berjaya daftar 20 agent baru

-In 2 Easy Steps, berjaya daftar 43 new agents

-Baru mula bisnes dah terus tapau 100 carton produk

"Produk viral yang sangat panas di pasaran. Tak sempat cakap apa-apa, tengok jer video orang terus order dan terus nak jadi agent untuk supply produk di kawasan masing-masing"

Oh, put in mind tau, yang berjaya dalam testimoni ni, semuanya RAJIN dan BERUSAHA tau! Dan paling penting bersedia menimba ilmu dan follow steps leader betul-betul.

Jom! Sertai kami!!
Dalam zaman kegawatan ekonomi ni , business secara berjemaah begini sangat membantu kita untuk memantapkan ekonomi keluarga kita.

EziProject Team

whatsapp 013-3470307 anis ,untuk pertanyaan, okay?!!