Showing posts with label coffee. Show all posts
Showing posts with label coffee. Show all posts

Friday, 14 April 2017

Min Kaffe dan Garlic tablet.

Pernah dengar Set Kurus Bajet atau Set Perut Kempis? Yup, sebenarnya Min Kaffe + Garlic tablet ni memang famous dengan nama Set Kurus Bajet atau Set Perut Kempis. Kalau kat IG, boleh search hashtag #Setkurusbajet atau #setperutkempis. Meriah dengan testimoni. Viral sangat.

So apa yang special sangat dengan Set Kurus Bajet ni?

Kombinasi Kopi Tanpa Gula diperkaya dengan Garam Buluh Korea dengan Kebaikan Bawang Putih yang memang power buang angin dan lancarkan sistem perkumuhan. Ramai dah yang cuba amalkan dan dapat hasil yang terbaik!

Dah macam-macam Testimoni keluar lepas customer amalkan Set Kurus Bajet (Min Kaffe dan Garlic tablet) ni. Nak cerita satu-satu panjang, jadi biar gambar sahaja yang berbicara. 
















Harga Official Pasaran bagi sekotak Min Kaffe ialah
RM33 (Semenanjung)
RM35 (Sabah, Sarawak)

Harga Official Pasaran bagi sekotak Garlic Tablet ialah
RM44 (Semenanjung)
RM46 (Sabah, Sarawak)

Untuk pembelian 6 Set Kurus Bajet dan ke atas, layak dapat harga borong.

Untuk Harga Istimewa KHAS untuk blog reader Anis, boleh Whatsapp “Set Kurus Bajet” dan hantar ke nombor 0133470307.

Kami dah jual Set Kurus Bajet / Set Perut Kempis ni kat seluruh Malaysia dan juga antarabangsa hingga Singapura dan Brunei.

Jom order sekarang!!!! 



Harga Promosi Min Kaffe 2017.

  

Dah rasa Min Kaffe? Tak puas? Nak lagi dan lagi? Memang bukan korang jer yang rasa macam tu. Sebab tu lah Min Kaffe ni dah jadi Kopi Paling Viral.


Untuk order dan dapat harga promo, terus Whatsapp “MinKaffe” dan hantar ke nombor 0133470307
For more info, jom baca entri di bawah.

KHASIAT MIN KAFFE (dulu dipanggil MINERAL COFFEE) KOPI TANPA GULA
1.   TANPA GULA. Rasa kopi yang tetap enak tanpa risiko kencing manis atau darah tinggi.

2. GARAM BULUH. Kopi Garam Buluh. Diperkaya dengan garam buluh organik semulajadi dari Korea yang terbukti berkhasiat dan kaya dengan bahan mineral seperti magnesium (menggalakkan penyerapan kalsium)

3. LAWAS. Majoriti pengguna Min Kaffe dah tahu, lepas minum jer Min Kaffe ni confirm cepat rasa nak toilet.

4. AROMA ISTIMEWA. Bancuh jer Min Kaffe terus naik bau kopi yang best.

5. KOPI KURUS. Secawan di waktu pagi mampu mengelakkan rasa lapar sehingga waktu makan tengahari. Sesuai untuk yang tengah berdiet dan nak kuruskan badan.
  


CARA PENGAMBILAN MIN KAFFE
Bancuh satu sachet Min Kaffe dengan 150ml air panas. Kacau dan minum.
Boleh juga diminum sejuk bersama ais.

HARGA MIN KAFFE
Harga Official Pasaran bagi sekotak Min Kaffe ialah
RM33 (Semenanjung)
RM35 (Sabah, Sarawak)


Untuk Harga Istimewa KHAS untuk blog reader Anis, boleh Whatsapp “MinKaffe” hantar ke nombor 0133470307.

Kami dah jual Min Kaffe ni di seluruh Malaysia dan juga antarabangsa hingga ke Singapura dan Brunei.
ORDER MIN KAFFE SEKARANG!
Whatsapp “MinKaffe” dan hantar ke nombor 0133470307

Saturday, 27 August 2016

Promosi Min Kaffe...Murah2!!!

Assalamualaikum...

Sana sini duk cakap pasal Min Kaffe...starting dari filem Star Trek Beyond ke rasa Min Kaffe yang sedap dan sangat unik...Stok Min Kaffe laku macam pisang goreng panas. Dulu dikenali dengan nama Mineral Coffee..  Sekarang Min Kaffe uolss ..lebih commercial kan :) 


Tentang Min Kaffe, those yang dah minum, ada tu dah tak pandang kopi 3 in 1 yang lain sebab dah serasi dgn Min Kaffe. Yang nak kurus pun cari Min Kaffe. Yang kencing manis & migrain pun ok lepas minum Min kaffe . Senang cerita Min kaffe ni memang banyak Khasiat . Takde gula, digantikan dengan garam buluh. Lemak lemak manissss gituuuu sedapppp...


Ada tu lepas beli min Kaffe terus nk daftar jadi ahli . Alang-alang beli dan minum sendiri, better jadi agent kan? Lebih berbaloi, boleh dapat duit poket sekali. Jangan tak tahu dengan jual Min Kaffe ni lah boleh dapat melancong free juga tau! rezeki jangan ditolak kan:)

Ni siapa lagi tercari-cari Min Kaffe a.k.a Mineral Coffee, boleh lah whatsapp Anis 013 347 0307.

Yang berada sekitar Rawang, Bandar Tasik Puteri boleh roger ye. Kita COD je kat Aeon Rawang ke, Bandar CountryHomes ke..hee

 
Eh lupa nak bagi tau, if uolsss nak termos yg cantik macam kat bawah ni, uolsss kene cepat ok. Promosi lagi tiga hari je tau!!! 




Monday, 4 January 2016

cuaca panas sedap minum apa?...

Assalamualaikum...

huih, panas betul cuaca hari ni...bukanlah panas sepanjang hari, petang mesti akan hujan..tapi bila tengahari tu, memang bahangnya terasa sangat...masa tu lah, duk teringin nak minum air sejuk yang sedap..lebih-lebih lagi kalau ada aiskrim skali...huhu...float..sedapnyeee...

korang suka minum float x? Mesti ramai yg suka kan? anis suka gile kott...sambil minum air pastu bila hirup aiskrim tu skali, terus ada misai buih kat muka..hahaha

anyway, bulan lepas, which means tahun lepas..hahaha ada Konvensyen Kemahiran Insaniah kat tempat keje anis, so kitorang pun bukak lah booth jual MINERAL COFFEE FLOAT! Sedap gila sebab sold out kejap je. Next time ada event apa2 lg confirm kena bukak booth jual ni lagi hehehe permintaan tinggi ni!

Ni anis share pics the Mineral Coffee Float yang sedap gile tu, ok. nak tahu sendiri mcm mana kesedapannya kopi ni, boleh contact anis, okay. 013-3470307.


yang ni mineral coffee float vanilla...sedapppp...


yang ni mineral coffee float chocolate...lagi sedappp...


yang ni..bukan float..hahha..ni gambar anis tengah khusyuk layan permintaan customers...

Wednesday, 11 November 2015

Kopi Ais tersedap dunia!!!

Mak aih!!! tersedap di dunia tuuuu!!!

Eh betul lah!! tak caye? sebab tu kena cuba...hehe..

try minum mineral coffee ais...nescaya tak heran dah dengan segala kopi ais yang lain..

meh belanja gambar sekeping!!!


terliurrr tak??hahaha

serius bessttt.

Bila letak ais mmg layan babe.

Minum Mineral coffee less caffeine ,

lemak2 sedappp.

Tak payah dah korang nak layan kopi lain selalu, bertambah migrain nanti hahaha.

Tuesday, 31 March 2015

Keistimewaan Garam Buluh.



Assalamualaikum.. hari ni terasa nak update blog pulak..hehe..macam lama sangat pulak tak menulis..eh menaip..nak share pasal ape ye..ok, anis share pasal keistimewaan Garam Buluh lah.

Soalan yang selalu orang tanya, apa beza Garam biasa dan Garam Buluh?

ok..meh anis terangkan..Garam buluh dan Garam biasa adalah dua bahan yang berbeza..

Garam Buluh adalah Garam yang di masak di dalam buluh secara berulang kali dan ditutupi dengan tanah liat dan di bakar menggunakan pokok pine pada suhu 1000 degree dan akan menghasilkan cecair dan ketulan bernama garam buluh dan ianya bersifat Alkali.

Manakala Garam Biasa adalah Garam buatan zaman moden yang mengandungi 99% Natrium Klorida dan bersifat asid dan banyak menggunakan aditif akibat proses pengilangan dan mengandungi bahan kimia. 


 


Soalan seterusnya yang orang akan tanya, Kenapa kita perlu bertukar ke Garam Buluh???

 Garam biasa kebanyakannya mempunyai bahan-bahan kimia dan mengandungi unsur-unsur pencemaran dan bersifat asid dan tidak memberikan apa-apa faedah kepada tubuh badan kita. Badan berasid adalah punca kepada pelbagai penyakit KRONIK dan penduduk bandar majoritinya mempunyai sifat badan ASID yang boleh membahayakan kesihatan. Badan yang berasid juga mengakibatkan pengoksidaan dalam badan dan boleh menyebabkan beberapa fungsi dalaman badan gagal.

Tahukah anda bahawa garam yang kita makan selama ini lebih BERASID dan KURANG sifat ALKALI ??? 
Tahukah anda bahawa sel-sel barah tidak boleh membahagi pada badan yang bersifat ALKALI ?? ini dapat menghalang sel kanser membiak.
Adakah kita tahu?? 

Oleh kerana sifat Garam Buluh yang beralkali, ia bertindak sebagai agen anti-pengoksidaan di dalam badan, membantu meningkatkan kandungan mineral di dalam badan dan membantu penyerapan zat-zat mineral di dalam badan.

Secara keseluruhannya, Garam Buluh bertindak
** Sebagai agen anti-oksida dan menyingkirkan toksin dari dalam badan
** mengandungi kandungan mineral yang tinggi (80 jenis mineral yang diperlukan badan)
** Tinggi kandungan Magnesium
** bersifat ALKALI
** tiada unsur2 pencemaran dan sangat bagus untuk kesihatan badan
** membantu pelawasan dalam sistem penghadaman badan 

 
so, dengan banyaknya kebaikan garam buluh , siapa yang sesuai untuk  menggunakan Garam Buluh??

Sebenarnya, semua peringkat umur patut menggunakan garam buluh, kerana selain merawat, bagus digunakan untuk melindungi kesihatan dan mencegah.

Garam Buluh juga sangat bagus untuk pesakit Kencing manis (Diabetes), Darah Tinggi (Hypertension), Jantung, Batu Karang, Lelah (Asthma), penyakit kulit dan lain-lain lagi.


Cara pengambilan Garam Buluh sangat mudah,

Pertama, boleh digunakan semasa memasak dengan hanya gantikan garam biasa dengan garam buluh.

Kedua, boleh minum Garam buluh Premier Drink untuk minuman.

Ketiga, Kapsul garam buluh untuk pengambilan harian.

Keempat, boleh mengambil Mineral Cofee yang juga mengandungi garam buluh sebagai sarapan atau ketika minum petang.

______________________________________________________________________

Dah panjang lebar anis share pasal kebaikan Garam Buluh ni, dan sebab anis sendiri memang minum Mineral Kopi dan kami satu keluarga memang guna sabun Marine Essence dengan Body Wash dan Nourishing Shampoo, antara kesan positif yang anis sendiri rasa bila minum dan guna produk berasaskan Garam Buluh ni ialah:

** tiada masalah sembelit, badan pun rasa ringan je

** dah tak sakit kepala
** bila minum mineral kopi, rasa kenyang so kurang makan junk food or kudapan yang tak berkhasiat

** kulit pun tak kering, dah takde masalah jerawat dan sebagainya
Nak tau lebih lanjut tentang produk berasaskan garam buluh, boleh contact anis @ 0133470307.
Thank you!!!

Monday, 30 March 2015

Mineral Coffee dan Diet.

Assalamualaikum.. Tetibe arini rajin pulak nak update blog.hee..tadi anis dah share pasal bioseleza, ni anis nk share pulak pasal mineral kopi..bukan ape, tadi baru je berwasap dengan adik, die tgh diet nk turunkan berat badan, dan die nak minum mineral kopi..haa, mesti tertanya2 kan, ape kaitan mineral kopi dan diet..
Well, ni lah yang anis nak share..kaitan nye adalah, bila minum mineral kopi, rasa kenyang sbb mineral kopi ni bukan mcm kopi 3 in 1 yang lain..kopi ni ada garam buluh (nanti anis share pulak kebaikan gatam buluh) yang baik untuk kesihatan plus ada campuran koko yang buatkan rasa kopi ni sedap sangat..minum mineral kopi akan buatkan kita rasa kenyang, jadi bila kenyang, takdelah kita nak mengunyah je..so automatically kita akan kurang makan dan boleh turunkan berat badan..
Tapi...tak gastrik ke bile tak makan..? Hee takpun..sebab garam buluh itu sendiri elok untuk pulihkan gastrik..tak caye meh anis share testimonial on mineral coffee..




Ada banyak lagi positive feedback on mineral coffee ni..nak tau lagi, boleh WA anis ye..0133470307..
Terima kasih!!!