Showing posts with label garambuluh. Show all posts
Showing posts with label garambuluh. Show all posts

Friday, 14 April 2017

Min Kaffe dan Garlic tablet.

Pernah dengar Set Kurus Bajet atau Set Perut Kempis? Yup, sebenarnya Min Kaffe + Garlic tablet ni memang famous dengan nama Set Kurus Bajet atau Set Perut Kempis. Kalau kat IG, boleh search hashtag #Setkurusbajet atau #setperutkempis. Meriah dengan testimoni. Viral sangat.

So apa yang special sangat dengan Set Kurus Bajet ni?

Kombinasi Kopi Tanpa Gula diperkaya dengan Garam Buluh Korea dengan Kebaikan Bawang Putih yang memang power buang angin dan lancarkan sistem perkumuhan. Ramai dah yang cuba amalkan dan dapat hasil yang terbaik!

Dah macam-macam Testimoni keluar lepas customer amalkan Set Kurus Bajet (Min Kaffe dan Garlic tablet) ni. Nak cerita satu-satu panjang, jadi biar gambar sahaja yang berbicara. 
















Harga Official Pasaran bagi sekotak Min Kaffe ialah
RM33 (Semenanjung)
RM35 (Sabah, Sarawak)

Harga Official Pasaran bagi sekotak Garlic Tablet ialah
RM44 (Semenanjung)
RM46 (Sabah, Sarawak)

Untuk pembelian 6 Set Kurus Bajet dan ke atas, layak dapat harga borong.

Untuk Harga Istimewa KHAS untuk blog reader Anis, boleh Whatsapp “Set Kurus Bajet” dan hantar ke nombor 0133470307.

Kami dah jual Set Kurus Bajet / Set Perut Kempis ni kat seluruh Malaysia dan juga antarabangsa hingga Singapura dan Brunei.

Jom order sekarang!!!! 



Harga Promosi Min Kaffe 2017.

  

Dah rasa Min Kaffe? Tak puas? Nak lagi dan lagi? Memang bukan korang jer yang rasa macam tu. Sebab tu lah Min Kaffe ni dah jadi Kopi Paling Viral.


Untuk order dan dapat harga promo, terus Whatsapp “MinKaffe” dan hantar ke nombor 0133470307
For more info, jom baca entri di bawah.

KHASIAT MIN KAFFE (dulu dipanggil MINERAL COFFEE) KOPI TANPA GULA
1.   TANPA GULA. Rasa kopi yang tetap enak tanpa risiko kencing manis atau darah tinggi.

2. GARAM BULUH. Kopi Garam Buluh. Diperkaya dengan garam buluh organik semulajadi dari Korea yang terbukti berkhasiat dan kaya dengan bahan mineral seperti magnesium (menggalakkan penyerapan kalsium)

3. LAWAS. Majoriti pengguna Min Kaffe dah tahu, lepas minum jer Min Kaffe ni confirm cepat rasa nak toilet.

4. AROMA ISTIMEWA. Bancuh jer Min Kaffe terus naik bau kopi yang best.

5. KOPI KURUS. Secawan di waktu pagi mampu mengelakkan rasa lapar sehingga waktu makan tengahari. Sesuai untuk yang tengah berdiet dan nak kuruskan badan.
  


CARA PENGAMBILAN MIN KAFFE
Bancuh satu sachet Min Kaffe dengan 150ml air panas. Kacau dan minum.
Boleh juga diminum sejuk bersama ais.

HARGA MIN KAFFE
Harga Official Pasaran bagi sekotak Min Kaffe ialah
RM33 (Semenanjung)
RM35 (Sabah, Sarawak)


Untuk Harga Istimewa KHAS untuk blog reader Anis, boleh Whatsapp “MinKaffe” hantar ke nombor 0133470307.

Kami dah jual Min Kaffe ni di seluruh Malaysia dan juga antarabangsa hingga ke Singapura dan Brunei.
ORDER MIN KAFFE SEKARANG!
Whatsapp “MinKaffe” dan hantar ke nombor 0133470307

Monday, 30 November 2015

READER'S CHOICE AWARDS 2015.

Assalamualaikum...

lama anis tak update blog..kursus 12 hari, jadual sangat pack..hewhew..anyway, YAY!! the result of the READER'S CHOICE AWARDS 2015 dah diumumkan!! As expected, banyak Produk Terhangat Hai O menerima anugerah as THE BEST PRODUCT!!! Sebenarnya takde lah nak surprise sangat, sbb produk Hai O memang semua best2!! and with the recognition from such awards, it definitely boosts the confidence of all our customers worldwide.

Anis share sikit gambar produk2 tu ea!! kalau nak cuba, boleh pm anis okay? 0133470307


Wednesday, 11 November 2015

Kopi Ais tersedap dunia!!!

Mak aih!!! tersedap di dunia tuuuu!!!

Eh betul lah!! tak caye? sebab tu kena cuba...hehe..

try minum mineral coffee ais...nescaya tak heran dah dengan segala kopi ais yang lain..

meh belanja gambar sekeping!!!


terliurrr tak??hahaha

serius bessttt.

Bila letak ais mmg layan babe.

Minum Mineral coffee less caffeine ,

lemak2 sedappp.

Tak payah dah korang nak layan kopi lain selalu, bertambah migrain nanti hahaha.

Saturday, 24 October 2015

Set Kurus yang Bajet!!!

Salam.

Pernah dengar tak pasal set kurus bajet ni? Sini anis explain satu persatu. Namanya memang set kurus, tapi ini bukanlah pil kurus atau ubat kurus ok, ini adalah set supplement yg boleh membantu mengurangkan berat badan dengan sihat. And then dah namanya pun set kurus bajet, so harganya memang harga bajet dan murah je. Untuk siapa set ni? Untuk sesiapa sahaja yg nak kurus dgn sihat :) Ada ke yg nak gemuk? eh. Confirm xde kan. hehe.

set kurus bajet ni mengandungi 3 bahan utama iaitu:-


Mineral Coffee
Garlic Tablet
Bv Alfalfa

Kenapa Set Kurus Bajet = Coffee+Garlic+Alfalfa ?

Ramai wanita ingin mendapatkan bentuk badan yang menarik.Tapi tak semua yang mampu pergi ke London Weight Management , betol kan? hehe. Kita semua tahu betapa pentingnya pemakanan yang seimbang, malangnya ramai antara kita disebabkan sibuk tidak dapat menjaga makan dengan betul.

Jadi, Set Kurus Bajet mampu membantu memberikan kita nutrien yang sepenuhnya disamping membantu proses detoksifikasi(detox). Proses detoks inilah yang akan bantu membuan toksin dan lelemak yang berlebhan dalam badan kita.


Apa tujuan Mineral Coffee?


Bagi penggemar kopi, untuk minum mineral coffee tidak menjadi masalah. Tapi kepada yang alergik atau tidak sukakopi, tahukah anda antara testimoni mineral coffee kami ialah, tiada side effects seperti, migrain, pening, atau lain-lain apabila minum mineral coffee ini?

Ini kerana , mineral coffee kami, mengandungi garam buluh yang mengandungi kandungan mineral yang sangat tinggi dan diperlukan oleh badan.

Apa fungsi Garlic (Bawang Putih)?


Google sahaja garlic, kita boleh jumpa banyak website yang menceritakan tentang kebaikan Garlic yang telah diamalkan turun-temurun oleh pelbagai budaya & bangsa.

Antara kebaikannya, ialah menurunkan kadar KOLESTEROL and mengurangkan angin dalam badan..

Apa pula fungsi Alfalfa?


pula dikenali pula sebagai Raja segala sayur, dimana satu sudu teh alfalfa dikatakan sama seperti memakan SATU KILOGRAM sayur. Ditambah pula Alfalfa dalam Set Kurus Bajet dilengkapi tenaga Bio-Velocity iaitu tenaga cahaya sinaran matahari memberikan kita nutrien & tenaga untuk sepanjang hari!

Betul ke Set Kurus Bajet boleh kuruskan badan?

Insya-Allah dengan pengambilan yang konsisten & displin memang boleh membantu. Tak percaya? Jom lihat testimoni-testimoni kami yang terkini dengan Search #setkurusbajet di Instagram.

Kami antara kumpulan yang mengamalkan set kurus bajet dengan menunjukkan proven results.

Antara yang berjaya kami kongsikan disini:-


Berapa harga Set Kurus Bajet?

Namanya pun bajet, haruslah Murah and berbaloi .
Starting February , RM400 untuk 3 bulan. RM180 untuk 1 sebulan . Mana jimat ? 3 bulan bukan.hehhe.

Siapa yang sudi nak turunkan berat badan ? anis sudi berkongsi tips. If nak COD di sekitar rawang, Selayang, Bukit Beruntung dan Kuala Kubu Bharu..boleh WA anis ye 013-3470307

Kalau nak jana pendapatan sampingan dgn Set Kurus Bajet ni pun boleh . Modal Serendah RM500, tapi anda akan dapat keuntungan + income = RM5000 dalam masa 3 bulan. besttttt!! Jom sama2 kite berkongsi rahsia & rezeki ...














Minum kopi boleh kurus? Ye ke ni?

Hi korang!
Bukan anis yang pandai-pandai cakap tau...Ni keratan majalah yang tulis ni..huhuhu .
pada yang tak berapa nak suka minum kopi tu. Boleh cuba minum Mineral Coffee.
I can bet you, memang lain dari kopi biasa, Percaya lah!.


Sebab tu kami letak kan Mineral Coffee sebagai satu minuman wajib untuk anda yang ingin Kurus secara sihat . Memang bestt .Tolonglah percaya anis, anis bukan cakap sesaja sebab nak lakukan product. hahaha.
ni betol2 nak tolong kakak2 or adik2 yang nak kuruskan badan.
Tapi janganlah kau expect baru minum hari ni, esok timbang terus hilang 2kg kan ,hahahha


yang dah berkahwin jgn lupa bancuhkan kopi ni untuk suami juga.
Kebanyakan suami suka dengan Mineral Coffee ni sebab derang rasa ada energy lebih .


Oh ye, kalau kekakak rajin bersenam .boleh laa bersenam jugak. :)

jom detox dgn Mineral Coffee.
anis boleh bg Harga terbaikkkkkkkkkkkkkk
013-3470307

Friday, 10 April 2015

Modal Bisnes hanya RM1000. Wajib baca!!

Assalamualaikum semua..

Rasa macam lama pulak anis tak update blog...hee, semangat nak update ni sebab baru je pasang streamix kat umah..jadi tak delah kena menaip kat handphone yang kecik comel tu kan..tulis panjang sikit, cramp abis jari2..

Oklah, sejak anis join bisnes Hai-O ni, ramai yang tanya best ke buat business Hai-O ni? setiap hari mesti nampak anis ade update Instagram atau FB. aktif je kan..hee..

Sejujurnya, anis tak reti nak bisnes dulu..memang kalau tanya kawan-kawan, ramai yang terkejut bile anis mula buat bisnes...nak tau kenapa tetibe anis boleh join bisnes ni? well, first of all, Business Hai-O memang bagus...Modal besar or kecil terpulang pada individu . Modal besar dapat income lagi besar. Modal kecil pun, setiap bulan Alhamdulillah income tidak pernah putus and makin lama makin banyak.
One more, business is about system. Mesti focus and konsisten dengan team. Kita buat sama-sama dengan business partner. Business ni kita tambah nilai hidup orang juga. Sama-sama bantu antara satu sama lain. Alhamdulillah anis ada SUPPORT GROUP yang hebat ,iaitu GLAM . Dari mula biz hingga sekarang leaders dlm GLAM sentiasa curahkan ilmu and strategy untuk anis dan team kekal dalam business. Dengan GLAM, kita tak tinggal business partners kita...In fact, kita dah macam keluarga..saling ingat mengingatkan. 

So now makin lama demand product-product Hai-O makin tinggi...Selain produk Premium Beautiful yang dah memang terkenal, kita ada Set Kurus Bajet , BVSM, Marine essence, BBPlus, Bioseleza, Mineral Coffee dan banyak lagi. Anis nak suggest bagi yang nak mulakan bisnes, boleh mula dengan modal minimum RM1000. 

Dengan modal minimum RM1,000 seumur hidup ,anda akan dapat :
1. PRODUCT - of course buat biz,product perlu ada. Product kita bukan calang-calang product. Semua ada feedback yang positive and cepat sold out.
2. Product mudah dijual & repeat sales sangat tinggi . Tak nak jual pun tak ape. Boleh pakai sendiri je .
3.MODAL -Modal akan dapat balik , sebab barang habis dijual .
4. UNTUNG RUNCIT- Dapat untung runcit dari jualan product
5.TIDAK BERISIKO
6. INCOME BESAR- dalam 3 bulan anda akan dapat income at least sebanyak RM5000++.
7. 2 Tiket FREE ke Bangkok 5 Star Treatment .

Siapa nak anis share peluang business ni ? 
anis sudi nak berkongsi ilmu and Rezeki dengan anda semua . Proven result dah ramai. anis akan guide and buat sama-sama dengan korang. Trust my word . Anda keluar RM1000, dapat balik income RM5000, Insya Allah.
Dengar dulu biz presentation anis, then baru buat keputusan, k...

Contact and book your appoinment today 013-3470307.

Tuesday, 31 March 2015

Keistimewaan Garam Buluh.



Assalamualaikum.. hari ni terasa nak update blog pulak..hehe..macam lama sangat pulak tak menulis..eh menaip..nak share pasal ape ye..ok, anis share pasal keistimewaan Garam Buluh lah.

Soalan yang selalu orang tanya, apa beza Garam biasa dan Garam Buluh?

ok..meh anis terangkan..Garam buluh dan Garam biasa adalah dua bahan yang berbeza..

Garam Buluh adalah Garam yang di masak di dalam buluh secara berulang kali dan ditutupi dengan tanah liat dan di bakar menggunakan pokok pine pada suhu 1000 degree dan akan menghasilkan cecair dan ketulan bernama garam buluh dan ianya bersifat Alkali.

Manakala Garam Biasa adalah Garam buatan zaman moden yang mengandungi 99% Natrium Klorida dan bersifat asid dan banyak menggunakan aditif akibat proses pengilangan dan mengandungi bahan kimia. 


 


Soalan seterusnya yang orang akan tanya, Kenapa kita perlu bertukar ke Garam Buluh???

 Garam biasa kebanyakannya mempunyai bahan-bahan kimia dan mengandungi unsur-unsur pencemaran dan bersifat asid dan tidak memberikan apa-apa faedah kepada tubuh badan kita. Badan berasid adalah punca kepada pelbagai penyakit KRONIK dan penduduk bandar majoritinya mempunyai sifat badan ASID yang boleh membahayakan kesihatan. Badan yang berasid juga mengakibatkan pengoksidaan dalam badan dan boleh menyebabkan beberapa fungsi dalaman badan gagal.

Tahukah anda bahawa garam yang kita makan selama ini lebih BERASID dan KURANG sifat ALKALI ??? 
Tahukah anda bahawa sel-sel barah tidak boleh membahagi pada badan yang bersifat ALKALI ?? ini dapat menghalang sel kanser membiak.
Adakah kita tahu?? 

Oleh kerana sifat Garam Buluh yang beralkali, ia bertindak sebagai agen anti-pengoksidaan di dalam badan, membantu meningkatkan kandungan mineral di dalam badan dan membantu penyerapan zat-zat mineral di dalam badan.

Secara keseluruhannya, Garam Buluh bertindak
** Sebagai agen anti-oksida dan menyingkirkan toksin dari dalam badan
** mengandungi kandungan mineral yang tinggi (80 jenis mineral yang diperlukan badan)
** Tinggi kandungan Magnesium
** bersifat ALKALI
** tiada unsur2 pencemaran dan sangat bagus untuk kesihatan badan
** membantu pelawasan dalam sistem penghadaman badan 

 
so, dengan banyaknya kebaikan garam buluh , siapa yang sesuai untuk  menggunakan Garam Buluh??

Sebenarnya, semua peringkat umur patut menggunakan garam buluh, kerana selain merawat, bagus digunakan untuk melindungi kesihatan dan mencegah.

Garam Buluh juga sangat bagus untuk pesakit Kencing manis (Diabetes), Darah Tinggi (Hypertension), Jantung, Batu Karang, Lelah (Asthma), penyakit kulit dan lain-lain lagi.


Cara pengambilan Garam Buluh sangat mudah,

Pertama, boleh digunakan semasa memasak dengan hanya gantikan garam biasa dengan garam buluh.

Kedua, boleh minum Garam buluh Premier Drink untuk minuman.

Ketiga, Kapsul garam buluh untuk pengambilan harian.

Keempat, boleh mengambil Mineral Cofee yang juga mengandungi garam buluh sebagai sarapan atau ketika minum petang.

______________________________________________________________________

Dah panjang lebar anis share pasal kebaikan Garam Buluh ni, dan sebab anis sendiri memang minum Mineral Kopi dan kami satu keluarga memang guna sabun Marine Essence dengan Body Wash dan Nourishing Shampoo, antara kesan positif yang anis sendiri rasa bila minum dan guna produk berasaskan Garam Buluh ni ialah:

** tiada masalah sembelit, badan pun rasa ringan je

** dah tak sakit kepala
** bila minum mineral kopi, rasa kenyang so kurang makan junk food or kudapan yang tak berkhasiat

** kulit pun tak kering, dah takde masalah jerawat dan sebagainya
Nak tau lebih lanjut tentang produk berasaskan garam buluh, boleh contact anis @ 0133470307.
Thank you!!!

Monday, 30 March 2015

Mineral Coffee dan Diet.

Assalamualaikum.. Tetibe arini rajin pulak nak update blog.hee..tadi anis dah share pasal bioseleza, ni anis nk share pulak pasal mineral kopi..bukan ape, tadi baru je berwasap dengan adik, die tgh diet nk turunkan berat badan, dan die nak minum mineral kopi..haa, mesti tertanya2 kan, ape kaitan mineral kopi dan diet..
Well, ni lah yang anis nak share..kaitan nye adalah, bila minum mineral kopi, rasa kenyang sbb mineral kopi ni bukan mcm kopi 3 in 1 yang lain..kopi ni ada garam buluh (nanti anis share pulak kebaikan gatam buluh) yang baik untuk kesihatan plus ada campuran koko yang buatkan rasa kopi ni sedap sangat..minum mineral kopi akan buatkan kita rasa kenyang, jadi bila kenyang, takdelah kita nak mengunyah je..so automatically kita akan kurang makan dan boleh turunkan berat badan..
Tapi...tak gastrik ke bile tak makan..? Hee takpun..sebab garam buluh itu sendiri elok untuk pulihkan gastrik..tak caye meh anis share testimonial on mineral coffee..




Ada banyak lagi positive feedback on mineral coffee ni..nak tau lagi, boleh WA anis ye..0133470307..
Terima kasih!!!