Showing posts with label confinement. Show all posts
Showing posts with label confinement. Show all posts

Friday, 26 August 2016

Pad Bioseleza dan keistimewaannya..

Kenapa kena bertukar ke pad Bioseleza?
Apa yang tak kena dengan pad biasa yang lain?
Pad biasa yang lain murah, kenapa perlu membazir wang pakai yang mahal mcm Bioseleza ni?

Ini antara soalan-soalan yang selalu Anis dapat bila Anis promote pad Bioseleza ni...takpelah, semua persoalan tu ada jawapannya..Anis jawab satu-satu, okay? hee..

ok, first..kenapa kena bertukar ke pad Bioseleza?
Jawapannya sebab Pad ni special..Bioseleza sangat SELESA dan dibuat dari bahan berkualiti tinggi dengan 9 LAPISAN..NIPIS tapi ada 9 lapisan..terbaik kan? sebab tu, pad ni sangat tahan serap. Kalau korang tengok sendiri macamana Bioseleza menyerap cecair, memang takkan pandang dah pad biasa yang lain yang asyik bocor memanjang tu..

Pad Bioseleza ini juga telah disaring dengan pelbagai ujian bagi memastikan ianya adalah satu-satunya pad kesihatan yang memberikan jaminan kering, bersih dan selamat untuk aset wanita. oh ye, kenapa special? Sebab bahan yang digunakan BUKAN dari barangan pakai buang, BUKAN dari bahan high chemical, BUKAN dari fabrik sebarangan, dan BUKAN menggunakan gam industri, tapi gam makanan.. yang mana, ini menjawab soalan yang kedua...Apa yang tak kena dengan pad biasa yang lain?

Pad biasa yang lain menggunakan bahan kimia, ada DIOXIN yang menyebabkan KANSER, dan fabriknya adalah recycled paper yang dibleach...sebab tu lah, harganya murah...Pad biasa hanya untuk dipakai buang dan langsung tidak menitikberatkan kesihatan, BAHKAN MEMBAHAYAKAN!!!bayangkan kita memakai sesuatu yang membahayakan berjam-jam...huhuhuhu...selalu Anis tekankan..dekat muka, kita sanggup berhabis duit nak kulit mulus, putih, bebas jerawat, tapi aset penting kita yang lagi satu ni, kenapa kita biarkan hanya dengan yang murah dan membahayakan?

Satu lagi, Bioseleza mengandungi 4 formula hebat iaitu jalur teras yang mengandungi :
1. BIOVELOCITY
2. NANO SILVER
3. ION NEGATIF
4. FIR atau Sinar Infra Merah

Kuasa pensterilan Bioseleza juga mampu membunuh 99% bakteria yang suka berumah pada sistem pembiakan wanita yang mana ia MENGHAPUSKAN BAU dan MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH supaya lancar...jadinya, tiada lagi SENGGUGUT atau CRAMP masa datang haid. kan bagus tu?

Secara kesimpulannya, CIRI-CIRI UTAMA BIOSELEZA adalah:

1) tiada bau yang tidak menyenangkan kerana ada fungsi nyahbau
2) lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan yang hebat
3) mengawal kebocoran
4) tiada lagi masalah keputihan
5) tiada masalah haid tak stabil
6) tiada masalah vagina gatal dan berbau
7) mengatasi masalah hormon tak stabil
8) menyelesaikan masalah pening dan kurang tenaga ketika haid

Pendek kata, segala persoalan di atas telah terjawab, dan anda buatlah pilihan...jom bertukar ke Pad Bioseleza...

Boleh Whatsapp Anis 0133470307 dan Anis akan bagi special price!!






Saturday, 13 August 2016

Premium Beautiful Transformation.

Hi semua..sihat ke? Hehe..saje je anis nak share..something yang rasenya almost all pregnant mommies boleh connect.. Bila pregnant ni, mmg berat badan naik..bila tgk org lain pakai baju cantik2, aduiii..tak sabar nak dpt berat badan ideal balik..dah la skrg ni mcm2 design ada..dari tunic ke jubah ke dress ke peplum..hoho..ni dah nak dekat deliver ni, mmg kena tgk testimonial premiumbeautiful corset ni..masa pantang nanti, kena hilangkan balik semua lemak2 yang tak berkenaan..anak dah 3, badan takleh berat2..nanti lemau.. Huhu.. Kalau orang lain boleh, kita pasti boleh!!! πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼 jom berpantang dengan PB!! 
Tak sabar nak pakai balik baju2 yang lawa2 tuuuuhhh....
Nak tau lebih lanjut boleh pm anis ye.. 0133470307..








Saturday, 24 October 2015

Berpantang dengan Style!! chewah!!

Assalamualaikum.

kali ni, anis nak tunjuk testimoni bestfriend anis yg dah berpantang dengan corset terbaik : PREMIUM BEAUTIFUL.

So alkisahnya masa mula2 lepas beliau bersalin tu memang tak muat langsung lah nak sarung balik her own set of pb corset. Sebab her corset size kecil. then berpantang ikut cara traditional dulu and pakai bengkung yg lilit2 satu rumah tu hahaha punye lah seksa. Setel melilit je rasa nak terkencing. Rasa nak menangis pun ada hahaha.

Then after 3 weeks, baru lah boleh sarung corset pb tu. And masa ni dah start consume Set Kurus Bajet. Memang gigih la sebab lepas bersalin anak kedua ni, badan tu melebar semacam. Kalau dulu mcm jalan kampung yg kurus, sekarang dah mcm highway 4lane huhuhu.

Alhamdulillah sebulan je pakai corset pb dah turun 12kg. Tp yg paling best, dah dapat semula bentuk badan yg slim. Bukan beliau je yg bersyukur, suami beliau pun bersyukur hahahahaha Now dah masuk keje and continue pakai pb, memang rasa selesa sangat2.

Ok kita tgk gmbr lah ye. hahaha. jangan terkejut pulak..memang sangat berbeza, dan tak sampai 3 bulan pun transformasi ni berlaku..best kan?!! lagi dua gambar seterusnya tu, antara testimoni berpantang dengan PB jugak..


Kalau nak tgk banyak lagi testimoni tentang org yg berpantang dengan corset PB ni, boleh lah explore #pbwonders ataupun #premiumbeautiful kat instagram..
Nak lagi senang, boleh follow my ig @syazwani_hafis
Nak tahu lebih lanjut boleh pm anis 013-3470307

The best corset ever!!!!

Premium Beautiful


What is Premium Beautiful?

Premium Beautiful is the No. 1 health corset in Malaysia and probably the only one in the World. It uses and is embedded with F.I.R technology mainly for improving blood circulation. It has helped thousands of Malaysian women rediscover their beauty, confidence and become healthier in the process!

The Premium Beautiful corset is divided into three main pieces,
the Long Bra or Short Bra, Long Girdle & Waist Nipper.




Some features are:-


* Design in mind for 70% health & 30% beauty
* Helps to improve blood circulation and metabolism including shaping the body
* Comes with warranty!
* Comfortable and easy to wear
* Embedded with Far Infrared Rays technology (F.I.R)
* Recommended by American Chiropratic Association


* Additional info | http://www.hai-omarketing.com.my/

F.I.R - Far Infrared Rays, what is it?

Far Infrared Ray is one of the energy waves that is contained in Sunlight. Unlike that of Ultraviolet & Microwaves which is harmful, F.I.R has positive effects and is proven to be beneficial to human. F.I.R is widely accepted as alternative therapy for various diseases.

Additional info * | http://www.farinfraredmedical.org/ | http://www.farinfraredhealth.com/farinfraredtherapy.html

Should I wear it?

The Corset has actually been around for centuries as a proven method to help shape women's body to be more attractive and sexy. Premium Beautiful corset which includes F.I.R creates a complete synergy which helps to shape the women's body, assists in reducing & maintaining a healthy weight, in addition to improving blood circulation and increasing metabolism.

Premium Beautiful is recommended :-

+ For post-delivery or during confinement
+ For your wedding day outfit
+ For back-pain & slip disc patients
+ Helps with cyst/fibroid patients
+ Used by Asthma patients and helps to alleviate asthma attacks
+ Reduces post-delivery stretch marks
+ Increases and improves firmness of the breast & buttocks


* Additional info | http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_corsets

For FREE trial, consultation or special offer(s), do contact me Anis 0133470307.

Thursday, 23 April 2015

Premium Beautiful dan Berpantang.



Apakah masalah utama wanita selepas melahirkan anak?
Berat badan berlebihan.
Proses berpantang selain untuk memulihkan luka yang dialami ketika bersalin, juga adalah untuk membantu ibu mendapatkan kembali kesihatan yang optimum dan bentuk badan asal sebelum mengandung. Tetapi, bukan semua wanita dapat kembali ramping dalam masa 2 bulan, kan? Lebih-lebih lagi yang memang mempunyai badan agak gempal walaupun tidak mengandung. Jadi apa solusinya? 
Premium Beautiful Corset.

Kenapa? Yang pertama, ia lebih mudah berbanding memakai bengkung tradisional.
Kedua, 


Dengan memakai pb, teknologi FIR memberikan si ibu rawatan bertungku tanpa perlu menggunakan tungku yang perlu dipanaskan ataupun bantuan bidan. Mudah, kan?
Ketiga,

Korset Premium Beautiful adalah breastfeed friendly. Jadi si ibu tidak perlu risau untuk menyusu badan bayi ataupun untuk memerah susu badan sebagai bekalan untuk si manja. Malah ia juga menambahkan susu si ibu kerana teknologi FIR berfungsi melancarkan peredaran darah seterusnya membantu penghasilan susu yang produktif.
Keempat, 


Bagi si ibu yang selalu terlupa untuk menyapu krim untuk menghilangkan stretchmarks, dengan memakai pb, memang sangat membantu. Kesan regangan pun hilang, lemak yang berlebihan pun hilang. Dan yang paling best, premium beautiful korset juga sesuai dan selamat dipakai oleh ibu yang bersalin secara pembedahan.

 
Sebenarnya banyak lagi info dan kebaikan memakai PB. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh pm anis. I am more than willing to share. 0133470307.
Thank you.

BioSeleza.

Hi ladies.
Ever heard of Bioseleza Sanitary Pad?
Here are some facts.
                                      


What makes this feminine pad so special?







There are four variants of Bioseleza: 1) Pantyliner 2) Daysafe 3)Nightsafe and 4) Nightsafe (Extra Long). All these four variants are included in the Mixed Box. However, the variants are also sold separately. We have Pantyliner Box, Daysafe Box and Nightsafe Box.

The price is as below:
1) Mixed Box: RM 142
2) Pantyliner Box: RM 150
3) Daysafe Box: RM 139
4) Nightsafe Box: RM 139

Special price awaits if you become a member or our agent.
PM me now: Anis (0133470307).
Thanks.

Saturday, 19 July 2014

Premium beautiful corset: confinement.

Assalamualaikum..
Tahukah anda bahawa pb atau premium beautiful sangat mesra ibu yang menyusukan anak dengan susu badan?
Yup.
Sangat convenient tau.
Pakai korset ni bukan sahaja as substitute to traditional bengkung, tp juga menjaga kesihatan dalaman melalui f.i.r technology (macam makan jamu tp yang ini lebih sofistikated) dan paling penting, boleh menyusukan dan mengepam susu dengan mudah..
Taktahu macamana?
Mudah je..just tengok gambar ni..
So ibu-ibu di luar sana..apa tunggu lagi..ada anak bukan alasan untuk kita tak menjaga penampilan.. :) 



Thank you for reading. :)