Hi korang!
Bukan anis yang pandai-pandai cakap tau...Ni keratan majalah yang tulis ni..huhuhu .
pada yang tak berapa nak suka minum kopi tu. Boleh cuba minum Mineral Coffee.
I can bet you, memang lain dari kopi biasa, Percaya lah!.
Sebab tu kami letak kan Mineral Coffee sebagai satu minuman wajib untuk anda yang ingin Kurus secara sihat . Memang bestt .Tolonglah percaya anis, anis bukan cakap sesaja sebab nak lakukan product. hahaha.
ni betol2 nak tolong kakak2 or adik2 yang nak kuruskan badan.
Tapi janganlah kau expect baru minum hari ni, esok timbang terus hilang 2kg kan ,hahahha
yang dah berkahwin jgn lupa bancuhkan kopi ni untuk suami juga.
Kebanyakan suami suka dengan Mineral Coffee ni sebab derang rasa ada energy lebih .
Oh ye, kalau kekakak rajin bersenam .boleh laa bersenam jugak. :)
jom detox dgn Mineral Coffee.
anis boleh bg Harga terbaikkkkkkkkkkkkkk
013-3470307
Showing posts with label detoxdiet. Show all posts
Showing posts with label detoxdiet. Show all posts
Saturday, 24 October 2015
Wednesday, 25 February 2015
Set Kurus Bajet
Assalamualaikum..
Ramai yang tanya Anis, Set Kurus Bajet ni ubat kurus ke..
Soalan tu bagus sebenarnya..means dah ramai yang bukak mata dan tahu kebanyakan ubat kurus tak elok untuk kesihatan, especially untuk buah pinggang..
So kat sini Anis nak jawab lah soalan tu..
Tidak..Set Kurus Bajet bukan ubat kurus..Set Kurus Bajet ni sebenarnya supplement yang terdiri daripada 3 produk utama:
1) Mineral kopi
Eh, minum kopi boleh kurus?? Yessss..sebab mineral kopi kami ada garam buluh plus tinggi magnesium and antioksida..sugar free and no preservatives..and less cholesterol..
Kenapa sebenarnya kita boleh gemuk?sbb makan banyak sgt gula dan makanan berlemak, kan? Minum mineral kopi ni akan buat kite rasa kenyang plus boleh detox skali..masalah sembelit pun selesai..so sebab itulah boleh kurangkan berat badan dengan minum mineral kopi..
2) Garlic Tablet
Khasiat bawang putih sangatlah banyak, kalau nak cerita mmg tak habis..selain dari buang angin, bawang putih bagus untuk rendahkan kandungan gula dan kolesterol yang tidak baik..ia juga boleh mengecutkan tumor.. Mencegah kanser..anti bakteria..apa lagi..bawang putih juga boleh merendahkan tekanan darah tinggi dan mengubati alahan (allergies)..nampak tak..banyak sangta khasiat bawang putih ni..mmg sgt rugi kalau kite tak consume..
3)BVAlfalfa Concentrate
Alfalfa tu apa?ok senang cerita..meh tengok gambar ni..
Jadinya..dengan minum BVAlfalfa ni dapat membantu mencernakan 4 kelas makanan yang menyebabkan kegemukan apabila dimakan secara berlebihan..bila sistem pencernaan kita bagus, badan kita dapat membuang toksin dan kita dapat mengurangkan berat badan secara sihat..
Bagus kan? Sambil kurus, sambil meningkatkan kualiti kesihatan..
Kenapa dikatakan Bajet??
Sebab murah dan mampu beli..
pakej 1 bulan (RM150)
1 BVAlfalfa
1 Garlic Tablet
1 Mineral kopi
Pakej 3 bulan (RM400)
1 BVAlfalfa
4 Garlic Tablet
6 Mineral kopi
Nak tau lebih lanjut, boleh hubungi anis ye...
Terima kasih!!






