Saturday 8 March 2014

Kelebihan Bio Velocity Sleep Mate

Assalamualaikum..hi..again...;)

Hee...ok...kali ni..meh anis cerita pasal kelebihan pelapis tilam bvsm ni..

Sebelum ni anis dah cerita pasal ciri-ciri bvsm yang berteraskan tenaga bio velocity dan merangsang aura positif medan tenaga manusia,sekarang anis akan cerita kebaikan pelapis tilam ni dek kerana ciri-ciri nya yang sangat bagus dan berteknologi tu..

Pertama..pelapis tilam bvsm ni membuatkan kita tidur lena...(sesuatu yang kadang2 sukar untuk diperolehi..huhu)..tidur yang lena penting sebab masa kita rehatlah,semua sel badan akan diperbaharui dan dibebaskan,kerja pembaikan ke atas kecederaan dan penyakit dijalankan; dan aktiviti otak yang mengawal emosi,peoses pembuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan..maknanya apabila kita bangun,kita dapat kekalkan emosi dan fungsi sosial yang optima..dalam kata lain,you wake up happily...hehe...

And this brings to the second benefit of using bvsm which is...bila kita berasa bertenaga dan gembira..daya ingatan dan keupayaan belajar kita meningkat (jadi ibu-ibu,belikan lah untuk anak-anak supaya kat sekolah,anak-anak boleh belajar dengan optima), mengurangkan tekanan dan kerisauan serta mengurangkan risiko kemurungan... (ha...a product which keeps our sanity...hehe..kan bagus tu..)

Ketiga, apabila kita rasa sihat,tampak sihat...maknanya dalaman kita pun sihat...pelapik tilam bvsm menggalakkan fungsi jantung sebab ia menggalakkan peredaran darah,meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun..metabolisme pun meningkat...

So based on these three major reasons,bvsm sangat bermanfaat untuk masalah-masalah kesihatan yang berikut:
Melegakan sakit kepala

Melegakan period pain

Melegakan sakit perut dan gastrik

Menghilangkan kesakitan otot

Melegakan sakit belakang dan ketegangan leher

Melegakan rasa kebas

Tunggu apa lagi,sahabat2 ku yang disayangi...berbaloi beli pelapis tilam ni...bermanfaat untuk diri sendiri dan yang paling penting,bermanfaat untuk keluarga..

Apa yang lebih penting dari keluarga...kan?

Contact anis ye...jom kita pakai bvsm sama2 dan sihat bersama2..

Terima kasih kerana membaca.. ;)

No comments:

Post a Comment