Friday 14 March 2014

Mineral coffee dan kelebihannya...

Assalamualaikum..and hai... ;)

Lamenye anis tak update blog kan..nk kena pukul anis ni..hehe (dah kenapa aku ni..haha)..

Em senanye anis sedang in the middle of marking exam papers yang ya Allah menimbun banyaknye..hehe..takpelah...kerja itu amanah,kan..?so chaiyok anis!! InsyaAllah akan siap minggu depan...

Anyway..kat sini anis nak share pasal mineral coffee hai-o yang sangat berkhasiat ni...haa..kenapa anis cakap pasal khasiat dulu instead of sedap..?

Sebab..itulah keunikan mineral coffee ni..bukan sahaja sedap,tapi yang paling penting ia mengandungi pelbagai khasiat..

First of all...mineral coffee ni sugar-free dan tiada bahan pengawet...so mmg sgt sesuai untuk diminum oleh pesakit diabetes...cube kite tengok ayah n suami kite minum kopi ape...kalau sebelum ni mmg minum kopi yang ade gula dan bahan pengawet,now is the time to change..ade kopi yang sedap lagi sihat...takkan tak nak,kan..

Second..mineral coffee ni tidak mengandungi kolestrol..so ia sihat untuk jantung kita..so pesakit jantung pun boleh menikmati kopi ni tanpa perlu rasa risau...

Third, ia mengandungi garam buluh organik semula jadi dari korea dan berasal daripada bijian kopi robusta..baunya wangi dan merupakan sumber bagi magnesium yang membantu menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium...haa..maknanye kopi ni jugak elok untuk kesihatan tulang.... ;)

So..ape tunggu lagi...sihat,sedap dan murah...sekotak ade 20 sachets 12g dgn harga rm26.50 sahaja...cubelah
..tgh cuaca panas2 ni..buat kopi ais lagi sedap.. ;)

No comments:

Post a Comment